«

»

Jun 26

«Бір белдеу, бір жол және білім беруді жаңғырту» 4-ші халықаралық форум

30 мамырда ҚарМТУ-да «Бір белдеу, бір жол және білім беруді жаңғырту» форумы өтті. Онда олар Қазақстандағы білім беруді жаңарту, Қытай Халық Республикасымен ынтымақтастық мәселелерін талқылады, сондай-ақ кәсіби құзыреттілікті оқытудың әр түрлі әдістерін ұсынды.

Іс-шараға ҚарМТУ, Пекин Университеті, Нанкин Педагогикалық Университеті және Шихетси Университетінің профессорлық-оқытушылық құрамы жиналды.Форумнан үш сағат ішінде он бес спикер сөз сөйледі. Пекин Университетінің өкілі Цзян Кай статус-кво, проблемалар мен шетелде оқыту бойынша ұсыныстар туралы айтты. Жергілікті білім беру бюросының мектепті жақсартудағы рөлі де талқыланды. Сонымен бірге, Шихэцзи университетінің форумға қатысушылары «Белдеу және жол» бастамасы аясында Қытайда базалық білім беруді ақпараттандырудың дамуы туралы салыстырмалы зерттеу ұсынды. Бұл, біздің студенттер мен Орта Патшалық студенттері арасындағы маңызды көпір. Жоба Қытайдағы шетелдік білімнің танымалдылығын ынталандыруға бағытталған. 2017 жылы Қытайдағы университеттерде тек 489,2 мың шетелдік студент оқыды, оның 317,2 мыңы – Белдеу және Жол елдерінің студенттері, олар студенттердің жалпы санының 64,85% құрайды, деп хабарлады ресми өкіл. ҚХР Білім министрлігі жариялаған мәліметтер. Осы деректерге сүйене отырып, «Бір белдеу, бір жол» көмегінің арқасында шетелдіктердің білімге деген қажеттілігі үнемі өсіп келе жатқанын және олардың әлеуеті зор екенін түсіну қиын емес. Мұндай форумдар ынтымақтастық жолдарын орнатуға көмектеседі. Интеллектуалды ресурстарды басқару қазіргі кезде оқыту әдістерін жаңартуда алдыңғы қатарда. Студенттердің адамгершілік қасиеттері мен физикалық денсаулығын дамыту тәсілдері мен материалдық-техникалық ресурстарды ескеру маңызды. Нәтижесінде, мұның бәрі білім деңгейін көтеруге мүмкіндік береді.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>